About
Events
Partners
Awards & Honours
Press
Contacts
Follow us :
archiportale_small youtube_small facebook_small twitter_small linkedin_small
WT PROFILE
divisore

 

WT international architectural studio based in Milan with branch offices in different countries.
WT is specialized in contract design, master planning and architecture with worldwide projects and international competitions for multifunctional areas and relevant buildings.
An observatory in the WT studio makes a survey and an assessment at international level of hundreds among the most advanced materials, technologies and products for technological innovation, sustainability, formal and functional relevance.
Thanks to the constant research, WT can guarantee to its clients the most efficient, advanced and competitive solutions. Its projects, in line with the new European directives make extensive use of alternative sources of energy and eco-compatible materials, but also of the latest intelligent, interactive and sensorial technologies...  

 

................................................................................................................

 

WT è uno studio di progettazione fondato a Milano e attivo a livello internazionale. Le aree di attività dello studio sono la progettazione architettonica e di prodotto e l’interior design, con specializzazione nell'ambito del contract, e più in particolare la progettazione di alberghi, strutture turistiche, spazi ricettivi e retail.
Un osservatorio all'interno dello studio rileva e censisce ogni anno centinaia di materiali, tecnologie e prodotti tra i più avanzati a livello internazionale per innovazione tecnologica, sostenibilità e rilevanza formale e funzionale.
Grazie alla costante attività di ricerca  WT propone ai suoi committenti le soluzioni più efficienti, avanzate e competitive. I suoi progetti, in linea con le nuove direttive europee, si avvalgono infatti di sistemi ad energia alternativa e di materiali eco-compatibili, ma anche di tecnologie di ultima generazione intelligenti, interattive e sensoriali...

divisore